موسسه تحقیقات مالی و اقتصادی حسیب ایرانیان

تلفن تماس:

021-88324127 | 021-88340516

واتس اپ:

09022676809

مشاوره صادرات
محصولات و خدمات

بسیاری از صاحبان شرکت‌ها، تجار و بازرگانان سعی در استفاده از روش‌هایی همچون صادرات و واردات کالاها برای توسعه دامنه کاری خود دارند. صادرات و واردات یکی از امور بسیار مهم تجاری است که باعث می‌شود، تاثیر مثبت و یا منفی در بازار سرمایه ایجاد شود.

مشاوره صادرات و واردات چیست؟

همانطور که می‌دانید، امروزه موضوع صادرات و واردات در هر کشوری بسیار پررنگ شده و در واقع قلب تپنده اقتصاد هر کشور، صادرات آن کشور است. بسیاری از صاحبان شرکت‌های تجاری قصد دارند تا با شیوه های نوین و علمی صادرات و واردات کالاها آشنا شوند. امر صادرات و واردات، یک موضوع بسیار پیچیده‌ای است و هر فردی نمی‌تواند به تنهایی از عهده آن بر بیاید.

نحوه صادرات کالاها و فروش آن‌ها به دیگر کشورها، شیوه‌های معامله با دولت‌های دیگر و وارد کردن کالاهای خارجی از امور سخت و طاقت فرسایی است که نیاز مبرم به استفاده از مشاوره صادرات و واردات کالاها در آن به راحتی احساس می‌شود. مشاوره صادرات و واردات، ارائه راهکارهایی است که به تاجران و بازرگانان کمک می‌کند تا در فعالیت‌های تجاری همچون انتقال ارز، ترخیص کالاها، صادرات و واردات اینترنتی، امور گمرکی، بازاریابی بین‌الملل و موراد دیگر به خوبی عمل کنند.

بهتر است بدانید افرادی که قصد فعالیت در زمینه صادرات و واردات دارند، باید قبل از انجام هرکاری برای دریافت کارت بازرگانی و مجوزهای اداره گمرک اقدام کنند.

اهمیت واردات و صادرات کالاها

صادرات و واردات یکی از ارکان اصلی برای تقویت اقتصاد یک کشور است. هر یک از دولت‌ها با استفاده از واردات و صادرات به ورود و خروج برخی از محصولات و کالاها از مرز کشور می‌پردازند. در واقع در امر واردات، برخی از کالاهای مورد نیاز به کشور وارد شده و با صادرات، کالاهای تولیدی جهت عرضه و فروش به دیگر کشورها از مرز خارج می‌شود.

اخیرا بسیاری از شرکت‌های تولیدی با داشتن مجوزهای قانونی اداره گمرک، با واردات و صادرات برخی از کالاها تاثیر چشمگیری در اقتصاد کشور گذاشته‌اند. در حالت کلی صادرات و واردات کالاها در صورتی که به روش‌های صحیح و علمی انجام شود، مزایای دیگری نیز دارد. از جمله:

اهمیت استفاده از خدمات مشاوره صادرات و واردات

در دهکده جهانی امروز با تولید بسیاری از کالاهای با کیفیت در سراسر دنیا و ورود بسیاری از شرکت‌های تجاری به عرصه رقابت، استفاده از روش‌های قدیمی در امر صادرات و واردات کالاها پاسخگو نیست. چراکه این موضوع ممکن است منجر به درک اشتباه از بازارهای صادراتی و وارداتی شود. استفاده از خدمات مشاوره صادرات و مشاوره واردات فواید زیادی را برای صاحبان شرکت‌ها، تجار و بازرگانان به همراه دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مشاور صادرات و واردات چه وظایفی دارد؟

مشاور صادرات و واردات، یک کارشناس خبره در زمینه امور تجاری است که با تسلط بر مفاهیم و استراتژی‌های نوین صادرات و واردات کالاها قادر است توان شما را برای رقابت در بازارهای داخلی و خارجی چندین برابر کند.

مهم‌ترین وظایف مشاور در امر مشاوره واردات کالاها

همراه شما هستیم!

موسسه حسیب
۱۵ سال تجربه مستمر

تجربه فعالیت در صنایع مختلف اعم از سازمان های دولتی و خصوصی، تولیدی، خدماتی و یا پروژه محور و استفاده از مدل های مختلف علمی و عملیاتی در هر سازمان، توانایی حسیب  را در حل مساله به طور فوق العاده افزایش داده است. به طوری که حل مسایل پیچیده و ارایه راهکارهای ساده، به جزیی از فرهنگ سازمانی حسیب تبدیل شده است.

مشتریان ما

با مهمترین مشتریان و شرکا تجاری موسسه مالی و اقتصادی حسیب ایرانیان آشنا شوید

مشتریان ما

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کادر زیر کلیک کنید.
کلیک کنید

درخواست مشاوره

اگر نیازمند مشاوره هستید فرم های مربوطه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کادر زیر کلیک کنید.
کلیک کنید

تماس با ما

پرسش یا نظری دارید؟ در بارۀ برنامه ها ویا خدمات ما به اطلاعات بیشتری نیازمندید؟ با ما تماس بگیرید!

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کادر زیر کلیک کنید.
کلیک کنید